health

business

vehicles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

technology

stick together team!

stick together team!
Sufiah Azila in the house..cheesseeeee!!!. Powered by Blogger.

THEY make me smile

THEY make me smile

THEY always by my side

THEY always by my side

n0thing much she is

Followers

handphone

ape korg tau pasal handphone....ianya salah satu insentif untuk berkomunikasi
selain menggunakan facebook..ahaks..
waaahhh..maju suda kite..



dulu2 kite kene pakai telefon besar2...masuk poket pun xmuat...tambah tambah yang
kene putar2 bef0re gune..waaahhhh..klasik gitu..at least menampakkan effort nk gune fon tu ape n 
disokong kuat bila hati berkata ''baik aku susah susah putar telefon daripada aku susah berjalan
lima hasta ke rumah Kak Senah tu..maunye berejam dye tahan aku nk sembang pasal
pinggan mangkuk karipap dye tu..''...tp itu dulu...sekarang tak lagi..


even Chin Peng pun msti x sangka macam mane bole ade touch screen, 3G segala sekarang....teknologi..
ape bole kate..tengok la nanti..ade pulak kereta terbang...just wait n we'll see it..

oke...berbalik kepada fon...fon saye sdiri xsecanggih mane pun..fon yg
canggih da hantar masuk bengkel fon..wahaha..saya pakai fon cokia punye.. 
fon saye up sikit je dari 3310 tu.. cukupla sekadar call n mesej...hehe..tp jarang skali 
ia berbunyi..handfon tinggal handfon..
actually bukan nk sembang pasal kecanggihan fon..actually pasal
ev0lusi ''silent''..........

abang saya dah nak kahwin... kakak saya sedang berkapel..yg sorang lg
tu sdg dlm perhubungan..adik saya sudah punya teman..saya jugak yg masih
single mingle trang tang tang..=P
nk kate..masing2 handfon di tgn tp nape tidak saya mendengar bunyi2 f0n berlagu?

saya: lame xdgr lagu handphone kakak mesej masuk..rosak?
kakak: mane ade rosak..silent la..

saya; nape hp adik xbrbunyi..rosak?
adik: xde la..xsuke dgr lagu hp tu..rimas..
ecceeee...


ooo..jadi begitu ye..berpasangan hp silent..nk tau dye kapel ke tak..senang....
hp xbrbunyi tp hp masih di tgn slalu..takpun hp da ade security c0de..
wah..wah..wahh....tp kalo letak atas meja fon2 tu..entah vibrate nye xterkire bape byk kalinye..
eeerrrrrrr.......

jadi bile kakak saya tanye nape hp xbrbunyi?rosak?xde kredit?
senang je..jawapan auta...saje silennnnnttttt....hehe
kebenaran kadang kala pahit jugak..



ingatlah org tersayang=)


p/s: thanks credit to ezatieya atas tagged yang anda tagged saya di belog anda..apreciate..gomene..=)

1 comment:

  1. hahaha..pandai ea skarang.. btw, you should do the same as i did about the post you were tagged

    ReplyDelete