health

business

vehicles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

technology

stick together team!

stick together team!
Sufiah Azila in the house..cheesseeeee!!!. Powered by Blogger.

THEY make me smile

THEY make me smile

THEY always by my side

THEY always by my side

n0thing much she is

Followers

aku cari cahaya


Pernah tak kau rasa kau buat kerja semua tak kena pastu kau nak give up

Pernah tak kau rasa kau ni useless dan kau biar orang lain guna kau

Pernah tak kau rasa kau ni dah jauh dari fitrah kau

Pernah tak kau rasa kau dah takde idea nak sambung intro yang konon macam nk gempak ni?

ni bukan ayat putus cinta der
ni cuma ayat aku yang putus talian dari Dia


Meh nak bagi kau dan juga aku termenung lama
Lepas kau betul betul hayati kau fikir panjang nanti
Demi diri kau tengok lah video ni
InsyaAllah bermanfaat.

Aku pernah kejar D U N I A dan
Aku terpukul...kau?

Credits to PenMerah [dot] com

No comments: